Prvi korak za istupanje na kinesko tržište je svakako upoznavanje s državnim i pravnim propisima, odabir prave lokacije i informiranje o poslovno prihvatljivom ponašanju. Preuzmite si kratki priručnik i upoznajte se s prvim koracima kako poslovati s Kinom.
Zbog izvrsnog rejtinga Hrvatske kao turističke destinacije, došli smo na ideju pripreme malog kinesko hrvatskog priručnika s ciljem omogućavanja lakše komunikacije Hrvata s Kinezima i Kineza s Hrvatima. U priručniku se nalaze uobičajene fraze i riječi koje se upotrebljavaju u svakodnevnoj komunikaciji, dovoljno da se Hrvat ne može izgubiti u Kini niti Kinez u Hrvatskoj.
Kako bi išli u korak s vremenom, uz tiskano izdanje planiramo izradu i mobilne aplikacije.
Znate već sve važne brojeve o Kini: 1,37 mlrd. stanovnika, svjetski br. 1 izvoznik i br. 2 uvoznik, 10%-tni rast BDP-a u posljednjih 30 g. i 1 politička partija. Ali štošta bi vas moglo iznenaditi i onemogućiti zaključivanje posla u Kini ukoliko niste dobro pripremljeni.
Svaka kultura cijeni darivanje kao način za izgradnju i jačanje odnosa. Kada razmišljate o darivanju kineskog poznanika ili poslovnog partnera, obratite pozornost na sljedećih OSAM kineskih tabu darova.
"Language House kontaktirala sam kako bih osigurala kvalitetan prijevod najavnoga teksta romana Vilijun na kineski jezik. Osim prijevoda, Language House organizirao je i snimanje teksta te je tako omogućio stvaranje najavnoga filma romana Vilijun."